انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انتشار اخباری درباره فوت امیر کویت

برخی رسانه‌های عربی و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار اخباری درباره فوت «صباح الاحمد الصباح» امیر کویت در بیمارستان محل بستری وی در آمریکا هستند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۰۹۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ برخی رسانه‌های عربی امروز سه‌شنبه از فوت «صباح الاحمد الصباح» امیر کویت پس از وخامت حالش در بیمارستانی در آمریکا خبر دادند.


طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، محافل رسمی کویت تا این لحظه از هر گونه اظهارنظر در این باره خودداری کرده‌اند اما برخی از خاندان امیر کویت به طور غیرمستقیم مطالبی را در حساب‌های توئیتری خود منتشر کرده‌اند.

 

همچنین روزنامه «المصریون» در خبری به نقل از «ترکی الحمد» نویسنده سعودی از فوت امیر کویت خبر داد./ فارس

 

این نویسنده سعودی در حساب توئیتری خود با اعلام خبر فوت امیر کویت، برای او از درگاه خداوند طلب مغفرت کرد و برای ملت کویت نیز آرزوی امنیت و شکوفایی کرد.


امیر کویت اخیرا برای درمان بیماری خود به آمریکا سفر کرده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار